Pages

Saturday, August 17, 2013

Ever fallen in love

Ever fallen in love

You spurn my natural emotions,

it makes me feel like dirt
and I'm hurt.
If I start a commotion,
I run the risk of losing you
and that's worse.


Ever fallen in love with someone,
ever fallen in love,
in love with someone?
Ever fallen in love,
in love with someone
you shouldn't have fallen in love with?



There's one thing much of a future,
unless we find out what to blame,
what a shame.
And we can't be together
until we realize that we are the same.

by Nouvelle Vague

Apropo priče o Nišvilu i gostovanju ovog fantastičnog benda, zaista mi je žao što nisam u mogućnosti da posetim ovaj koncert. Ono što me brine jeste to što postoji mogućnost da nikada više ne gostuju na Nišvilu, ali ja želim da razmišljam kako će u budućnosti bar još jednom biti gosti fenomenalnog festivala Nišvil i da ću ih tada slušati sa onim sa kim bih ih drage volje i sutra slušala. Ova pesma jeste možda najkomercijalizovana pesma ovog benda, ali je takođe pesma sa tekstom koji ume baš onako da me dirne, jer mi opisuje sadašnju ljubavnu situaciju do poslednje reči. Svakako, ovih dana dosta pišem ovde na blogu o pesmama, bilo da se radi o poeziji ili muzičkim tekstovima, ali svakako me je svaki od njih dirnuo na neki način, a baš ovaj tekst i to baš danas, me je posebno dirnuo i naterao me da pustim suzu. Živim od sitnica, sitnice me čine srećnom. 
Do sledeće pesme,
J.






No comments:

Post a Comment