Pages

Monday, November 7, 2011

let's get this party started.

Nekako mi dođe moderno da imam blog, ali zapravo sam ovo htela da napravim već neko duže vreme, jer mi je zaista potrebno mesto gde ću moći tako da kuckam o nekim temama, onako za svoju dušu, pa još ako neko pročita, kul. :)
Mnogo volim muziku i mnogo volim da pevam (iako nisam vična tom zanatu, jelte), pa sam valjda zato pratila Prvi glas Srbije. A nije trebalo da pratim. Zašto u ovoj državi politika mora svuda da umeša svoje grozne, prljave prste? I sada su morali da dokažu kako nisu rasisti, kako svako ima prava na svoj glas i kako svako ima prava za učestvovanje u ovom nazovi šouu, a u stvari nije baš dostojan da se uopšte pojavi u drugom krugu, a kamoli u samom finalu. Nervira me nepravda i boli me nepravda. Ivana je cura koja je bez ikakvog pogovora zaslužila da se nađe u finalu, čak i da pobedi, ali nije ona kriva što se našla u duelu sa nekim ko je bez obzira na sve morao da prođe. Tužno je to što smo takva država. Jednostavno, nekome iz vrha odgovara da taj dečko bude tu i to je to, a to što nevina devojka ispašta, to njih nije briga. Ne krivim ja ni njega, on se samo tu našao kao predstavnik svoje populacije i kao lutka kojom političari upravljaju, nije ni on kriv što je bačen tu. Žao mi je, užasno žao što je Ivana na taj način ispala. Devojka ima izvanredan glas i oduvala ih je sve tamo, a morala je da ispadne, to se znalo još pre nego što je pustila glas.
Sviđa mi se ovaj blog, stvarno mi se sviđa sve ovo! juhuuu, srećna sam što konačno imam svoj kutak, pa makar pisala i samo za sebe. :))
Stay in touch, Jovana! :)

4 comments:

  1. actually, ja sam sinoć naletela na tvoj blog i mnooogo mi se dopao, pa sam rešila da napravim svoj! svaka ti čast, uredila si ga fenomenalno, i još one divne slike, sa divnim odevnim kombinacijama, bravo! <3

    ReplyDelete
  2. E, bas mi je drago da si kod mene pronasla inspiraciju! :D Hvala tii,puno! :*

    ReplyDelete